سوالات متداول
برای هر مشتری و یا هر خریداری قبل از خرید از یک فروشگاه سوالات متداول و زیادی در ذهن خطور خواهد کرد تایسیز میتواند جوابگوی همه سوالات شما باشد. میتواند پاسخگوی عالی و یک خرید لذت بخش را برای شما مشتریان گرامی به ارمغان بیاورد. در این بخش سوالات متداول کاربران قبل و بعد از خرید بهمراه پاسخ آن ها گردآوری شده است. با مطالعه این قسمت می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید.
بله! همه می توانند هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت تایسیز وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت نمایند. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به اینکه از پروتکل امن SSL استفاده می کنند، جایی برای نگرانی وجود ندارد. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداختن هر گونه وجهی می توانند روشهای ارسال و هزینه مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها توسط سیستم و بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد بصورت مکانیزه محاسبه و نمایش می گردند.
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود ندارد.
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.
می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی تایسیز اطلاع دهید. بدیهی است تایسیز خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.
خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم
در صورتیکه مشتریان فروشگاه تایسیز، به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا هفت روز فرصت خواهند داشت تا کالا خریداری شده را مسترد نمایند. تنها شرط لازم آن است که کالای خریداری شده از بسته بندی اولیه خارج نشده باشد. در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد. در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.