رویه های بازگرداندن کالا
با توجه به اهمیت رضایت مشتری برای مجموعه تایسیز، هدف تمام پرسنل این مجموعه ایجاد لذت از انتخاب تایسیز برای مشتریان عزیز می باشد در همین راستا جهت حل مشکلات احتمالی مشتریان گرامی ، پس از فروش کالا ، مجموعه قوانینی که خدمات پس از فروش نامیده می شوند را پیش بینی کرده ایم.
شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا :
۱- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
این تفاوت ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری باید به تایسیز اطلاع داده شود. در صورتی که این تفاوت از روی جعبه ( رنگ ، مشخصات فنی و … ) قابل تشخیص باشد ، کالا باید بدون استفاده و به صورت پلمپ به تایسیز بازگردانده شود در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد. کارشناسان بخش فنی تایسیز ظرف مدت ۷۲ ساعت از دریافت کالا به بررسی تفاوت پرداخته و در صورت تایید کارشناس مربوطه ، در صورت موجود بودن ، کالا برای مشتری تعویض می گردد و یا مبلغ آن به مشتری گرامی بازگردانده می شود. در صورت عدم تایید کارشناسان نیز کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.
2- کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد :
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش تایسیز از طریق تلفن و یا ایمیل اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به تایسیز بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.دکارشناسان فنی ظرف مدت ۷۲ ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس مربوطه ، در صورت موجود بودن ، کالا برای مشتری تعویض می گردد و یا مبلغ آن به مشتری گرامی بازگردانده می شود. در صورت عدم تایید کارشناسان نیز کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.
3- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد ، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات تایسیز اطلاع داده شود ، در غیر این صورت حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری ، پس از دریافت سفارش باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش تایسیز اطلاع داده شود. برای انصراف از خرید توجه داشته باشید که پس از هماهنگی با کارشناسان خدمات پس از فروش تایسیز ، سفارش را بدون باز کردن و دقیقا به همان شکل دریافتی و تنها با تغییر آدرس گیرنده و فرستنده ، می بایست به تایسیز بازگردانده شود. لازم به ذکر است بازگشت مبلغ پرداختی منوط به عدم استفاده و تغییر در سفارش می باشد.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در شرایط اولیه خود و به صورت پلمپ (در صورت امکان تشخیص) باشد ، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد ، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
4- اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :
در صورتی که آسیب قبل از تحویل گرفتن بسته قابل مشاهده باشد ، مشتری می تواند از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به تایسیز مرجوع شود. از آنجا که تمامی کالاها بصورت استاندارد در تایسیز بسته بندی می شود و به موسسات حمل و نقل معتبر تحویل می شود ، هرگونه آسیب در حمل و نقل به عهده ی موسسه حمل و نقل کننده می باشد و تایسیز تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل کننده خسارت را جبران می نماید.
کالای آسیب دیده باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه همه ی متعلقات و لوازم جانبی به انضمام صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده به تایسیز ارسال شود. کارشناسان فنی ظرف مدت ۷۲ ساعت از دریافت این گونه کالاها به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس مربوطه ، کالا برای مشتری تعویض می گردد. لازم به ذکر است که در غیر این صورت ، هزینه برگشت کالا به تایسیز از مبلغ پرداختی که شامل هزینه ارسال + مجموع مبلغ کالا و یا کالاهای فاکتور می باشد ، کسر و مابقی این مبلغ به حساب مشتری مسترد می گردد.
مجموعه تایسیز کالاهایی که هیچ کدام از گزینه های بالا را شامل نمی شود مرجوع نمی کند و در شرایط خاص برگرداندن آن پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش امکان پذیر می باشد ، چرا که کالاهای خاص از این شرایط مستثنی می باشند که فقط با تایید کارشناسان مرجوع خواهند شد.
کالا را چطور برای تایسیز ارسال کنم؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش تایسیز جداً خودداری نمایید.
– برای ارسال ، باید کالا به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم ، توضیحات خود را روی برگه جداگانهای بنویسید.)
محاسبه هزینه ارسال :
– اگر ایراد فنی ، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری ، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش تایسیز برسد ، هزینههای ارسال به عهده تایسیز است و هزینه انجام شده جهت بازگرداندن کالا به حساب خریدار واریز می گردد.
– در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد و مغایرت توسط کارشناسان تایسیز، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا ، به عهده مشتری می باشد.
چگونگی روند رسیدگی به درخواست مشتری پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش :
– کارشناسان خدمات پس از فروش تایسیز ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد ، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان تایسیز تایید شود ، کالا تعویض و یا مشکل آن برطرف خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار تایسیز است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا ، موجودی آن به اتمام برسد ؛ تایسیز بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را برای ایشان ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر ، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر ، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر ، تایسیز تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
شما مشتری گرامی می توانید در ساعات کاری مجموعه با اطلاعات درج شده در صفحه ارتباط با ما با تایسیز تماس بگیرید.